Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
На товарі не повинні бути присутніми сліди експлуатації.
Виріб повинен мати належний (передпродажний) вигляд.
Під час перевірки товару, що підлягає поверненню чи обміну, не повинні бути виявлені факти, що свідчать про спробу його відкриття чи ремонту.
Повинні бути збережені споживчі властивості товару, його упаковка, а також пломби та заводські ярлики. Повинні бути представлені всі документи, отримані від продавця, що підтверджують купівлю товару (чеки, гарантійний талон, посібник з експлуатації).
Якщо до товару додається акційний подарунок, він має бути повернутий разом із виробом.
Надіслати товар назад до нас Ви можете за допомогою служби доставки вашого міста. Ми здійснимо перевірку надісланого Вами товару і, якщо виріб відповідає умовам повернення, зазначеним вище, ми повернемо гроші зручним для Вас способом протягом 10 робочих днів.
Обмінювати придбаний товар належної якості Ви можете на аналогічну цінову категорію або на іншу, доплативши при цьому різницю у вартості.
У разі обміну або повернення товару транспортні послуги оплачує покупець.
Для повернення або обміну товару Вам необхідно звернутися до нашого Інтернет-магазину у зручний для Вас спосіб. Всі контакти наведені на нашому сайті.
Гарантія якості продукції та упаковки
Гарантія якості продукції та упаковки Дана політика якості є невід'ємною частиною Публічного угоди. Компанія гарантує максимально високу якість наданих товарів, послуг і обслуговування.